Vrácení zboží

Vrácení zboží

Jako spotřebitel máte právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká. 
Po odstoupení od smlouvy musí zákazník předat nebo odeslat zboží zpět do 14 dní. Zákazníkovi do 14 dní vrátíme peníze, nemusí to však být dříve, než nám zákazník zboží předá nebo prokáže, že je odeslal. Spotřebitel však platí poštovné spojené s vrácením zboží.

Pro tento účel použijte formulář pro vrácení zboží

Jak postupovat?

    • Pošlete nám nejprve emailem informace o odstoupení od smlouvy (využijte formulář pro vrácení zboží) na e-mail info@altatrading.cz
    • Zboží uveďte do původního stavu a řádně zabalte. Předejdete tak případnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Přiložte také vyplněný formulář pro vrácení zboží a fakturu. 
    • Zboží zašlete kompletní včetně původního obalu a výplně. Dbejte na zabezpečení zásilky proti rozbití, označte balík jako KŘEHKÉ a NEKLOPIT.

 Adresa pro zaslání vráceného zboží

ALTA TRADING s.r.o. (prodejna Železářství)
Potoční 39/405
742 35 ODRY

Záruka

Kupující - spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zařízení v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Kupující - podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zařízení v době dvanácti (12) měsíců od převzetí, u infratrubice v době šesti měsíců (6) od převzetí. Zvláštní upozornění pro případ uplatnění práv z vady u infratrubic: nelze uplatnit odpovědnost za vady způsobené běžným opotřebením výrobku (tedy v případě infratrubic nelze reklamovat, že nevydrží svítit větší počet hodin než je pro tento druh výrobku běžné, případně u výrobku deklarované)

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

ALTA TRADING s.r.o. nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit zasláním reklamovaného zboží na adresu naší provozovny. Popis vady včetně fotografické dokumentace, jak a kde bylo zařízení instalováno, zašlete na e-mail info@altatrading.cz. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili u ALTA TRADING s.r.o. Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace zasláním potvrzujícího e-mailu na váš zadaný e-mail.

Doručení přepravní službou nebo poštou

Reklamované zboží zašlete poštou doporučeně, případně jinou doručovací službou na adresu naší provozovny: 

ALTA TRADING s.r.o. (prodejna Železářství)
Potoční 39/405
742 35 ODRY

Do zásilky přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo kopii e-mailu s popisem závady reklamovaného zboží. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku, zásilka nebude přijata.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše vrácené zboží nebo reklamace bylo námi přijato do systému, že byla vyřízeno, příp. zamítnuto, že vám byla odesláno.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.

Kontakty

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně vyřízení vašeho požadavku nebo dotazu na reklamační proces.

e-mail: info@altatrading.cz
tel.: +420 734 156 053

 

Potřebujete poradit? Napište nám a my se vám ozveme.

Nevyplňujte toto pole: