Vrácení zboží

Vrácení zboží

I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů). Do 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Pro tento účel použijte formulář pro vrácení zboží

Záruka

Kupující - spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zařízení v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Kupující - podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zařízení v době dvanácti (12) měsíců od převzetí, u infratrubice v době šesti měsíců (6) od převzetí. Zvláštní upozornění pro případ uplatnění práv z vady u infratrubic: nelze uplatnit odpovědnost za vady způsobené běžným opotřebením výrobku (tedy v případě infratrubic nelze reklamovat, že nevydrží svítit větší počet hodin než je pro tento druh výrobku běžné, případně u výrobku deklarované)

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

ALTA TRADING s.r.o. nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit zasláním reklamovaného zboží na adresu naší provozovny. Popis vady včetně fotografické dokumentace, jak a kde bylo zařízení instalováno, zašlete na e-mail info@altatrading.cz. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili u ALTA TRADING s.r.o. Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace zasláním potvrzujícího e-mailu na váš zadaný e-mail.

Doručení přepravní službou nebo poštou

Zakoupené nebo reklamované zboží zašlete poštou doporučeně, případně jinou doručovací službou na adresu naší provozovny: 

ALTA TRADING s.r.o.
Potoční 39/405
742 35 ODRY

Do zásilky přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo kopii e-mailu s popisem závady reklamovaného zboží. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku, zásilka nebude přijata.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše vrácené zboží nebo reklamace bylo námi přijato do systému, že byla vyřízeno, příp. zamítnuto, že vám byla odesláno.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.

Kontakty

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně vyřízení vašeho požadavku nebo dotazu na reklamační proces.

e-mail: info@altatrading.cz
tel.: +420 734 156 053

 

Potřebujete poradit? Napište nám a my se vám ozveme.

Nevyplňujte toto pole: