Platební možnosti a doprava

Podporujeme následující platební metody:

DOBÍRKA - peníze za zboží platíte až při převzetí zboží kurýrovi PPL v hotovosti nebo platební kartou.

BANKOVNÍ PŘEVOD – po obdržení vaší objednávky vám zašleme potvrzení objednávky s pokyny k platbě - číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky. Po obdržení platby odesíláme zboží nejpozději následující pracovní den.

ONLINE PLATBY

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platební brána Comgate - logo

PLATEBNÍ KARTA – nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Přijímané platební karty - loga

PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM – Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Loga českých bank

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, bez odkladu vyřídíme vaši objednávku.

DOPRAVA

Doručení přepravní službou PPL

ppl - dopravce

Při obdržení objednávky v pracovní dny do 7:30 hodin bude vaše objednávka předána přepravní službě PPL, která ji doručí následující pracovní den mezi 8:00 - 18:00 hodinami. Při obdržení objednávky v pracovní dny po 7:30 hodině bude vaše objednávka předána přepravní službě PPL následující pracovní den. Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou.

Zásilku je možné dopravci zaplatit v hotovosti nebo kartou. Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás neprodleně telefonicky na tel.: 734156053 nebo písemně na emailu: info@altatrading.cz a vyčkejte další pokyny. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

  • DOPRAVA ZDARMA - ke každé objednávce nad 5 000 Kč
  • cena dopravy PPL - 99 Kč
  • cena dobírky PPL - 40 Kč
  • ostatní platební metody - zdarma
  • balné - zdarma

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

Způsobem balení se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit před poškození při přepravě, ale může se stát, ne naší vinou, že k vám přijde balík poškozený. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme bezprostředně při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a případně si vyžádat od zaměstnance přepravní služby sepsání zápisu o škodě nebo odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné e-mailem nebo telefonicky ihned oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Zobrazit infrazářiče