Doprava


Doručení přepravní službou PPL - DOPORUČUJEME!

ppl

Při objednávce v pracovní dny do 8.00 hodin bude vaše objednávka předána přepravní službě PPL, která ji doručí následující pracovní den 8:00 - 18:00 hod. Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde.

Zásilku je možné dopravci zaplatit pouze v hotovosti. Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás ihned písemně na emailu: info@altatrading.cz. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

  • doprava při platbě převodem (zálohová faktura) - 99 Kč
  • cena dobírky při platbě v hotovosti při převzetí - 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • při objednávce zboží nad 5.000 Kč s DPH - doprava zdarma
  • neplatí pro slovenské zákazníky
  • balné neúčtujeme


Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

Způsobem balení se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit před poškození při přepravě, ale může se stát, ne naší vinou, že k vám přijde balík poškozený. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme bezprostředně při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a případně si vyžádat od zaměstnance přepravní služby sepsání zápisu o škodě nebo odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné e-mailem nebo telefonicky ihned oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty!