Platební možnosti a doprava

PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Podporujeme následující platební metody a každý si může vybrat tu, která mu bude vyhovovat.

Dobírka – nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží kurýrovi PPL.

Bankovní převod – po obdržení vaší objednávky vám zašleme potvrzení objednávky s pokyny k platbě - číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky. Po obdržení platby odesíláme zboží nejpozději následující pracovní den. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k vaší objednávce.

Platební karty – velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

Online bankovní převody – online platba prostřednictvím přímého bankovnictví Vaší banky. (Platba 24, MojePlatba, ČSOB, ePlatby, mPeníze, Fio banka, Era)

 

DOPRAVA 


Doručení přepravní službou PPL 

ppl

Při obdržení objednávky v pracovní dny do 7,30 hodin bude vaše objednávka předána přepravní službě PPL, která ji doručí následující pracovní den mezi 8:00 - 18:00 hodinami. Při obdržení objednávky v pracovní dny po 7,30 hodině bude vaše objednávka předána přepravní službě PPL následující pracovní den. Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde.

Zásilku je možné dopravci zaplatit v hotovosti nebo kartou. Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás neprodleně telefonicky na tel.: 734156053 nebo písemně na emailu: info@altatrading.cz a vyčkejte další pokyny. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

  • cena dopravy PPL - 99 Kč 
  • cena dobírky PPL - 40 Kč 
  • ostatní platební metody - zdarma
  • DOPRAVA ZDARMA při objednávce zboží nad 5.000 Kč s DPH (neplatí pro slovenské zákazníky)
  • balné neúčtujeme

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

Způsobem balení se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit před poškození při přepravě, ale může se stát, ne naší vinou, že k vám přijde balík poškozený. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme bezprostředně při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a případně si vyžádat od zaměstnance přepravní služby sepsání zápisu o škodě nebo odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné e-mailem nebo telefonicky ihned oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty!